Perchè i cani manghjanu a terra?

Cani di solitu fà qualchi cumpurtamentu stranu, oghje avemu principarmenti à sparte u cane vi scavà a terra à manghjà stu cumpurtamentu?

A verità nantu à i cani chì manghjanu a terra

I cani chì manghjanu l'erba hè un cumpurtamentu cumuni, è ci sò prublemi di cumportamentu, nutrizionale è possibbilmente di pica implicati, ma a verità nantu à i cani chì manghjanu a terra hè assai più seriu chè solu manghjà erba.

微信图片_20221011100805

U numeru di

Ogni cane pò manghjà a terra, è s'ellu hè solu un muzzicu occasionale, ùn hà micca bisognu di preoccupari u pruprietariu.Ma s'ellu spessu manghja a terra, ancu per ùn manghja micca a terra stata scomoda, fate attenzione!

微信图片_20221011100824

perchè

I cani chì manghjanu a terra in ocasioni ùn anu micca veramente altre idee chì questu:noia.

I cani chì manghjanu a terra spessu deve esse verificatu:

1.Verificate u culore di gomma di u vostru cane

2.check a dieta, s'ellu hè pastu cane hè improbabile à cumparisce mancanza di nutrimentu è altri prublemi, sicuru, u prezzu è l'autenticità di l'alimentu di cane hè ancu un fattore;Se fate u vostru propiu alimentu, hè probabilmente per una mancanza di certi nutrienti.

3.Se ùn ci hè micca un prublema cù i dui articuli sopra, hè cunsigliatu per avè una prova di sangue, soprattuttu s'ellu hè accumpagnatu da a sonnula, a perdita di pisu, a perdita di l'appetite è altri signali, deve verificà u più prestu pussibule.

4.Se i trè articuli sopra sò tutti bè, cunsiderà cambià a marca di cibo per cani.

微信图片_20221011102400

Pica

Perchè parlemu di pica separatamente ?Ascoltemu u zipper.

Quantu sapemu, i cani anu pica perchè anu prublemi di cumportamentu, vale à dì cumpurtamenti sbagliati chì portanu à pica.

Allora quì hè u prublema

Chì provoca un cumpurtamentu incorrectu?

In più di u disordine obsessive-compulsive, pò ancu esse dovutu à l'anemia, l'anemia emolitica causata da un cumpurtamentu sbagliatu, quelli chì mancanu di ferru in u corpu manghjaranu a terra loca.

Micca solu questu, ma s'è vo avete fattu l'alimentu per u vostru cane in casa, a mancanza di nutrienti sopra citata hè ancu un mutivu impurtante.In più di a mancanza di nutrienti,overnutrition pò ancu purtà à pica.

Hà manghjatu dannusu

Hè dipende chì a terra hè stata piantata cù e piante, cum'è l'arba è i ligumi, è quandu avemu cultivatu sti pianti, avemu usatu fertilizzanti o insetticidi, è questi chimichi sò lasciati in a terra.

Aspetta, induve hè a terra naturale in a cità in questi ghjorni?

微信图片_20221011105149

Cumu migliurà u cumpurtamentu di manghjà a terra:

A manera più faciule di fà questu hè di aumentà a vostra attività di ogni ghjornu o distracte cù qualcosa altru.

Un modu un pocu più complicatu hè di furmà, ciò chì pò fà è ciò chì ùn pò micca fà.

Per esempiu, i cani ponu esse datughjoculi di caniper ghjucà cù, cum'è i ghjoculi di descompressione o i ghjoculi chì esercitanuIQ di cane, chì ponu megliu liberà a natura di u cane è migliurà u cumpurtamentu di manghjà di u cane.

商标22

Beejay hà ancu ligatughjoculi per i cani:

主图-03
1

PER piacè cuntattateci:

FACEBOOK:3 (2) INSTAGRAM:3 (1)EMAIL:info@beejaytoy.com


Tempu di pubblicazione: 11 ottobre 2022