L'inguernu hè ghjuntu !6 Cunsiglii per mantene u vostru cane còmode durante l'invernu.

L'inguernu hè ghjuntu, è micca solu l'omu averebbe bisognu di aghjustà u so stilu di vita, ma avemu ancu bisognu di aiutà i cani chì entranu in a sucità umana à migliurà u so ambiente è fà aghjustamenti à u so alimentu in cunsequenza.In questu modu, pudemu esse felice cù u cane, sicuru è cunfortu per l'inguernu.

Eccusei cunsigliiper aiutà u vostru cane à stà cusì còmode cum'è semprein l'invernu:

详情-04 (2)

Cunsigliu: Avemu da evità di piglià i nostri cani fora durante i parti più freti di u ghjornu.U tempu App nant'à u vostru telefonu pò aiutà à identificà quandu u tempu hè più fretu.

Ghjucà à u sole pò aiutà u vostru canepiglià vitamina D.Ghjochi di ballò per ghjucà cù u vostru canepiace à masticari è caccià.Ùn aduprate micca bastone di lignu perchè ponu dannu à a bocca di u vostru cane.Quandughjucà in a neve, ùn vi scurdate di purtà panni secchiper u vostru cane per cambià in.

详情-11
主图-03

Cambia in un lettu còmode

In l'invernu, duvemuùn lasciate micca u cane dorme nantu à u pianu friddu in casa, in più di limità appropritamenti u tempu chì u cane esce.A scelta di u lettu ghjustu hè cruciale per mantene u vostru cane caldu.

Una manta calda rende u so den più còmode;Alettu alzatumantene u cane luntanu da u pianu friddu.Pone u lettu di u vostru cane in un locu caldu, luntanu da i ventilatori d'aria o pavimenti senza moquette.Pruvate di mette u lettu induve sò abituati à dorme ogni ghjornu, per ùn avè micca familiarizatu cù a so nova "zona di dorme".

2

Cunsigliu: I cani di solitu stanu vicinu à un riscaldatore durante i mesi friddi invernali.Per quessa, deve esse evitata l'usu dipiccula macchina di riscaldamentu, per evità l'ustioni di l'animali.

Ùn overfeed

In l'invernu, i cani anu bisognu di una capa extra per mantene u calore, ma assicuratevi chì ùn hè micca grassu.U clima fretu rende i cani più pigri, cusì brusgianu menu calori.Pudemu incuragisce i cani à esse più attivi in ​​l'invernu, facendu più difficiuli per elli à piglià l'alimentu durante l'alimentazione.

Pruvate di mette u so cibo per cani o tratta in un divertimentughjoculu chì perde.L'alimentazione libera permette à u cane di manghjà mentre ghjucassi.Tali ghjoculi ponu rinfurzà a capacità di risolve i prublemi è di pensamentu di u vostru cane.

主图-08
详情-05

I cani vechji necessitanu una attenzione particulari

U clima fretu tende à aggravà e cundizioni esistenti in i cani,in particulare l'artrite.Mantene una rutina di eserciziu hè impurtante per i cani cù artrite.Eviteeserciziu nantu à a superficiachì sò propensi à slipping, è assicuratevi chì i cani anu acaldu, riposu dolcezonainduve si ponu riposu è ricuperà dopu l'esercitu.

主图-04

L'inguernu porta sfide per noi è per i nostri cani, ma finu à chì stamu attenti è mantenemu noi è i nostri cani caldi quandu a temperatura scende, a primavera serà vicinu.

Beejay hà ancu ligatughjoculi di cani:

商标22

Premià e piccule interazzioni # Cumu va u vostru cane in l'invernu?#

Benvenuti à chat ~

Selezziunate aleatoriamente 1 cliente furtunatu per dà ghjoculi gratuiti per animali.

PER piacè cuntattateci:

FACEBOOK:3 (2) INSTAGRAM:3 (1)EMAIL:info@beejaytoy.com


Tempu di Postu: Oct-04-2022