Cumu a cura di i cani chì entranu in a vechja?

L'omu passanu per diverse età, è i nostri cani di cumpagnie anu ancu a so vechja.Allora quandu i nostri cani cumincianu à ghjunghje à a vechja ?

F7DDDF8ABABC45B96AEA74AE1E0A8887(1)

U duttore Lorie Huston, un veterinariu, crede chì hà assai di fà cù a razza.In generale, i cani grossi invechjanu più veloce di i cani più chjuchi.Great Danes sò cunsiderate vechji cani da circa 5 à 6 anni d'età, mentri Chihuahuas sò sempre ghjovani è forti.Ùn sò micca cunsiderati cani vechji finu à circa 10 à 11 anni di età.A vechja di i cani grossi hè trà quella di i cani grossi è quella di i cani chjuchi.Golden retrievers sò cunsiderate cani anziani quandu anu circa 8-10 anni.Inoltre, a genetica, a nutrizione, l'ambiente è altri fattori ponu influenzà a rapidità di l'età di u vostru cane.

* L'infurmazione hè da u situ di petMD

Cum'è l'omu, i cani anzianu cù cambiamenti fisichi è mentali.Anu usatu per esse capaci di affruntà i scalini su è falà, curriri, lasciate in a so vechja sente ancu a lotta.Se cuntinuemu a cura di i cani in a listessa manera chì avemu fattu quandu eramu adulti, ùn pudemu micca risponde à i bisogni di salute di i nostri cani in a vechja.

Cum'è unu di i nostri membri impurtanti di a famiglia, u cane deve esse sempre sanu è còmode in a vechja.I genitori ponu riferite à i seguenti:

1. Esame fisicu regularmente

Ancu s'è u cane pare esse sanu,I fisici annuali regulari sò necessarii.I cani anziani duveranu esse piùesame fisicu ogni sei mesi.Perchè parechje malatie ùn sò micca facilmente rilevate in i primi stadi, l'esame fisicu pò aiutà à capiscenu a cundizione fisica di i cani in u tempu è furnisce una guida per a cura di ogni ghjornu per prevene e malatie.

微信图片_20221005174715

Cunsigliu:A prevenzione di a malatia hè più prezzu di trattà.Hè impurtante ancu di GUARDE u pesu di u vostru cane durante un esame fisicu, AS i cani anziani in sovrappeso anu un risicu più altu di sviluppà e malatie chì l'altri cani di a so età.

2.Cura orale

A maiò parte di i cani anu u malu alitu è ​​ancu u malu.

In fatti, mantene a igiene orale hè una parte impurtante di a cura di i cani anziani.Una bocca sana permette à un cane di manghjà u so alimentu preferitu è ​​mantene un pesu normale.Brushing i denti di u vostru cane hè simplice è simplice, ancu s'ellu hè spessu difficiuli di fà sempre.Una spazzola di denti à manicu longu per u cane pò esse usata, ma se u cane ùn li piace micca e setole, pò esse usatu invece un pannu.Sfregate i denti di u vostru cane cù un spazzole di denti o un pannu pò riduce l'incidenza di e pietre dentali..Pudete ancu piglià u vostru ghjacaru cun voi à l'ospedale di l'animali per a cura dentale regulare.Mantene i denti di u vostru cane puliti, furnisce i ghjoculi, i molari di denti, etc.

3

Cunsigliu: Siate pacienza, offre incuraghjimentu, è cumprà una pasta di denti per cani "savurosa" se ne avete bisognu.Nota: sceglite un dentifricio specificamente per i cani.

3. Dieta cunsiderata

Cume i cani invechjenu, avemu bisognu di piglià cura di a so dieta.I cani cù a malatia di u cori anu bisognu di guardà a so ingestione di sodiu, è quelli chì anu a malatia di rinu necessitanu una dieta chì aiuta à cuntrullà i livelli di fosforu, calciu è altri elettroliti.A lettura di l'etichetta è a lettura di l'ingredienti ponu aiutà à sceglie l'alimentu adattatu per u vostru cane.I cani in sovrappeso anu ancu esse alimentati cù cura per assicurà chì tutti i so bisogni nutrizionali sò soddisfatti, è ancu per aiutà cù a perdita di pisu.Hè ancu una bona idea di fà un alimentu di qualità.

微信图片_20221005180422
微信图片_20221005180418

4. Exercise regularmente

U dulore articular, malatie di u cori, etc. sò cumuni in i cani anziani.L'esercitu propiu per i cani anziani pò aiutà à mantene u so pesu ideale, articuli sani è musculi.Ma l'eserciziu precisa aghjustà l'intensità è a freccia di l'esercitu à i bisogni di u vostru cane.Un passaghju intornu à u vicinatu pò esse solu un warm-up per un cane grande, ma per un Chihuahua, un passaghju intornu à u vicinatu pò cuntà cum'è "trek".Se u cane ùn hè micca usatu per eserciziu, avemu bisognu di pacienza è aumentà gradualmente l'intensità di l'esercitu.Pudete ancu travaglià strettamente cù cunsiglii veterinari per adattà u prugramma di eserciziu di u vostru cane.Inoltre, evite l'eserciziu fora per un bellu pezzu durante i ghjorni caldi per evità un colpu di calore.

微信图片_20221005181703

Cunsigliu: Una volta in un certu tempu, pigliate una nova strada per eserciziu cù u vostru cane.Novi viste è odori ponu furnisce stimulazione mentale.

5. Felice di ghjucà

微信图片_20221005182350

Hè in a natura di i cani di ghjucà, ancu in a vechja.Ùn solu i ghjoculi ponu aiutà i cani à passà u tempu di l'avè, ponu ancu canalizzanu i so instinti di masticazione.Ma u statu di i so denti cambia in a vechja, è i ghjoculi chì sò troppu duru per elli sò travagliati è inadatti.

Ogni ghjacaru hè unicu, è a cura di elli hè bisognu di osservazione attenta è di riferenza à l'infurmazioni sopra.Puderanu esse solu una parte di a nostra vita, ma simu a so vita.Ancu quandu sò vechji, per piacè ùn vi scurdate di l'accordu originale, più cura per elli, prutegge.

商标221

Beejay hà ancu ligatughjoculi di cani:

微信图片_20221006093703
2-in-1-Silcone-Portatile-Pulitore-Piedi-Cani-Paw-Plunger-11

PER piacè cuntattateci:

FACEBOOK:3 (2) INSTAGRAM:3 (1)EMAIL:info@beejaytoy.com


Tempu di Postu: Oct-05-2022