Tendenza chjave: Pet Play

Siccomu i genitori di l'animali invistiscianu in attività di legame è arricchimentu per i so animali, u settore di ghjoculi è ghjoculi hè diventatu più creativo è espressivu.
I genitori di l'animali di l'animali cercanu d'investisce in tempu di qualità cù i so animali è di mantenenu felici è divertenti in tuttu u ghjornu, aprendu una quantità di opportunità di produttu.
Da l'eserciziu fisicu à e sfide mentali, ci sò una mansa di novi focus è priorità di cuncepimentu emergenti per i prudutti di ghjoculi è di ghjoculi.
222
Eccu i tendenzi chjave per seguità in u ghjocu di animali:
U ghjocu creativo in interni: i sfidi di e social media è u tempu allargatu in casa inspiranu attività cum'è i corsi d'ostaculi.
Mobili ludici: i prudutti chì permettenu à l'animali di rilassà à fiancu à i so patroni s'adattanu bè in u decoru di a casa.
Divertimentu outdoor: u boom outdoor aumenta l'impurtanza di i prudutti di l'eserciziu attivu è di a ricreazione estiva, cum'è
piscine per bambini e soffiatori di bolle.
2
Sensoriale di l'animali: cibo nascosto, ghjoculi profumati è soni stimulanti, textures è rimbalzi rispondenu à a curiosità naturale di l'animali.
Soluzioni sustinibili: i materiali riciclati è i prudutti rinnuvevuli aumentanu in importanza postu chì i cunsumatori cercanu di riduce u so ambiente
impattu.
Sfide interattive: novi ghjochi di tavulinu, puzziche è circuiti sfidanu mentalmente l'animali domestici, mantenenduli impegnati più longu.
Amici robot: i cumpagni di ghjocu di alta tecnulugia dispensanu dolcetti è offrenu ghjochi divertenti, cù i pruprietarii chì ponu unisce à distanza.
Basi elevati: aspettative di cuncepimentu elevate portanu à un culore, un materiale è un mudellu curati per i ghjoculi di ogni ghjornu.

Ghjocu interiore creativo
L'ordine di rifuggiu in locu anu incuraghjitu i genitori di l'animali per esse creativi cù attività interni per l'animali, i zitelli è e famiglie per piacè inseme.
A mentalità di divertimentu DIY chì hà guidatu parechji cunsumatori à puzzle è artighjanali durante a pandemia hà ispiratu una serie di novi "sfidi di animali", assai di i quali sò diventati virali in TikTok.Questi includenu "pitture" di cani, fatte da leccare a pittura in u locu, salti in altu custruiti da un rotulu di toilette è corsi d'ostaculi chì ponenu i misgi contr'à i cani.
U più tempu passatu à l'internu hà guidatu un aumentu di i ghjoculi per animali domestici centrati in l'internu, cum'è balli molli è tunnel di ghjocu.I ghjoculi chì i zitelli è l'animali di l'animali ponu ghjucà inseme, sò ancu impurtanti cum'è i genitori cercanu di divertisce tutti à una volta.
Di GWSN Sarah Housley
2222


Tempu di Postu: Dec-15-2021