Tendenza chjave: Pets On-the-Go

biju (2)

Cù l'elevazione di restrizioni di viaghju pandemiche è attività all'aperto sempre populari, i pruprietarii cercanu modi facili per viaghjà cù i so animali.
In l'annu passatu, i genitori di animali domestici recenti è i pruprietarii di longu tempu anu rinfurzatu i so ligami.U tempu largu inseme hà risultatu in u desideriu di include membri di a famiglia furry in ogni locu chì a ghjente viaghja.
Eccu i tendenzi emergenti in l'attività in viaghju cù l'animali:
In a strada: permette à i genitori di l'animali di portà i so amati nantu à a strada cù prudutti portatili è innovazioni a prova di spill.

Vita all'apertu: attività cum'è l'escursionismo è u campeghju necessitanu un equipamentu per animali chì hè funziunale, impermeabile è adattabile.
Abbigliamento da spiaggia: include animali domestici in viaghji in spiaggia cù attrezzatura protettiva è accessori di rinfrescamentu.
Detaglii utilitarii: i prudutti di l'animali piglianu spunti da stili di vita all'apertu cù materiali durable è hardware funzionale.
Ispiratu à a natura: aghjurnate l'articuli di l'animali di ogni ghjornu cù stampe fiurali è una paleta di culori di terra.
Alimentazione portatile: ùn importa micca a durata di u viaghju, i pruprietarii anu da priorità à i prudutti chì aiutanu à mantene i so animali alimentati è idratati.
Cumpagnia di volu: aiutate a ghjente à passà à traversu a sicurità di l'aeroportu cù accessori di viaghju convenienti è trasportatori di animali chì rispondenu à e linee di l'aviazione.

biju (2)

Analisi
Dopu un annu di rifuggiu, viaghjà hè in cima à a mente è i cunsumatori cercanu modi convenienti è eccitanti per esce da a casa.Dopu avè passatu più tempu di u solitu cù i so membri di a famiglia furry, i genitori di l'animali cercanu modi facili per include i so cumpagni in avventure.
biju (2)
Sicondu un sondaghju da Mars Petcare, quasi dui in trè pruprietarii di animali dicenu chì sò probabili di viaghjà di novu in 2021 è circa 60% volenu purtà i so animali.U desideriu di include animali domestici hè cusì forte chì u 85% di i pruprietarii di cani in u Regnu Unitu hà dichjaratu ch'elli preferianu optà per e vacanze domestiche chì andà in l'esteru è lascià u so cane in casa.
biju (2)
Attività cum'è campeghju, caminata è viaghji stradali sò stati populari durante a pandemia è continuanu à esse d'interessu per e famiglie.Un aumentu di a cumpagnia di l'animali è l'attività cun elli direttamente correlate cù un aumentu di spesa.In u 2020, $ 103,6 miliardi sò stati spesi in animali domestici in i Stati Uniti è quellu numeru hè previstu di aumentà à $ 109,6 miliardi per u 2021.
Par GWSN Taryn Tavella


Tempu di Postu: Dec-15-2021